Zmeň svoj osud

zmeň svoj osud

Dá sa zmeniť osud zo dňa na deň?

Si rozhodnutý spraviť prvý krok a prevziať za svoj osud zodpovednosť?

Rád by som s vami zdieľal môj príbeh...
 
Keď som pred rokmi začal s osobným rozvojom, môj život sa začal meniť. Cítil som veľkú vďaku, ale netušil som, čo za tou zmenou osudu vlastne skutočne je.
 

Potom sa mi do rúk dostala kniha a priniesla vytúženú odpoveď. Neveriacky som sa na ňu pozeral, pretože popisovala všetko to, čo som vo svojom živote zažil. Myšlienky, o ktorých sa tam autor rozpisuje, možno nie sú také nové, pretože to všetko dávno popisuje mystika, ale  teraz je to vedecky dokázané! 

 
Autor zasvätil svoj život štúdiu dávnych mystických techník a vytvoril vedecky preukázateľnú metódu, ktorá ti pomôže vytvoriť život, aký chceš ty sám.
 
Autorom tej knihy je Dr. Joe Dispenza.
 
Dnes, po mnohých rokoch výkumu, obrovskom množstve snímkov mozgu a hlbokej osobnej transformácii, je Dr. Joe Dispenza jedným z najvyhľadávanejších svetových rečníkov a učí, ako môžeš zmeniť svoj život pomocou jednoduchých metód, ktoré sa dokáže naučiť naozaj každý!
 
Vďaka týmto metódam a meditáciám sa už dokážem spojiť s mojou vnútornou silou a podarilo sa mi dosiahnuť sny a ciele, po ktorých som túžil - a to všetko sa stalo realitou behom niekoľkých krátkych rokov!
 

Ešte dnes mi niekedy príde až neuveriteľné, s akou presnosťou sa moje myšlienky, pocity, nádeje a sny manifestovali vo vonkajšom svete!

                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                                  Marián
 

 

Masáže

V tejto rubrike nie sú žiadne články.