Kurz MILUJ SÁM SEBA už ZAČAL

Technika druhého dňa mi zabrala

Pred malou chvíľou som absolvoval druhý deň kurzu a musím povedať, že mi technika ZRCADLO JE VÁŠ PRÍTEL (Práce se zrcadlem pro zvýšení sebeúcty behem 21 dní) pomohla práve v čase, kedy si uvedomujem, že by som sa mal začať mať viac rád... V zápätí ma napadlo, že oboznámenie sa s touto technikou by mohlo priniesť viac rodosti do života i ďalším ľuďom, ktorí sa opäť chcú lepšie cítiť vo svojej koži :) 12.2.2022 -10:48 M

Pôvodný príspevok:

Dnes bych s tebou chtěl sdílet něco velmi osobního - omezující přesvědčení, které mě pronásleduje snad odjakživa. A kdykoli toto téma s někým otevřu, pokaždé si znovu uvědomím, že jsme všichni na stejné lodi.

Omezující přesvědčení, o kterém mluvím, je nedostatek sebedůvěry - pocit, že ať se děje cokoli, nikdy nejsem dost dobrá. V hlavě mi neustále zní rýpavý hlas, který mě vždycky upozorní, že bych danou věc mohla udělat lépe, víc, rychleji a zkrátka jinak. Nikdy nejsem prostě spokojená tak, jak jsem.

Proč tolika z nás schází sebedůvěra? Proč je pro nás tak těžké se přijmout? Proč se nedokážeme ocenit za to, kde v životě právě teď jsme, aniž bychom museli podávat nějaký výkon? Odkud se vzalo to silné nutkání přizpůsobit se a nevyčnívat, namísto abychom ukázali svou vlastní jedinečnost?

Vzpomínám si, kolik času jsem během dětství a dospívání strávila dumáním nad tím, jak zapadnout. Dělala jsem, co jsem mohla, abych se stala bezchybnou verzí sebe samé, která nikdy neruší a vždycky všechno zvládne sama. Jenže uvnitř mě všechno volalo po lásce a pozornosti. Tuto touhu jsem si ale nechávala pro sebe, protože jsem se bála, že se mi ostatní vysmějí.

Dnes vím, že ten slabý hlásek, který ve mně volal po pozornosti, chtěl lásku jenom od jedné osoby - ode mě.

Velká žena, průkopnice a královna svépomoci

Díky svému vlastnímu příběhu jsem upřímně nadšený, že ti mohu představit naši další lektorku. Její jméno často zazní, když přijde řeč na to, jak moc je v našem životě důležitá láska - zejména láska k sobě samému. Kvůli náročnému dětství a opakovanému násilí ve svém životě si o sobě vytvořila velmi negativní mínění. Svůj osobní příběh však dokázala doslova obrátit naruby. Namísto utápění se v sebedestruktivních vzorcích chování se odrazila ode dna a nalezla cestu k sobě samé. Stala se tak průkopnicí v oblasti osobního rozvoje.


Dáma, o které vyprávím, je Louise Hay - slavná spisovatelka, řečnice a zakladatelka Hay House, největšího nakladatelství v USA zaměřeného na osobní rozvoj, jehož autorskou základnu tvoří tak známé osobnosti jako Joe Dispenza, Wayne Dyer, Deepak Chopra, Alberto Villoldo a mnoho dalších.

Cesta k uzdravení

Někteří z vás možná o Louise Hay slyší poprvé, takže vás s ní stručně seznámím. Svou první knihu Uzdrav své tělo vydala v roce 1976, když jí bylo 50 let. Kniha vyšla dlouho předtím, než začalo být přípustné naznačovat či dokonce probírat sebemenší spojitost mezi tělem a myslí. O několik let později Louise diagnostikovali rakovinu, ale místo aby se zhroutila, využila vše, co se o mysli naučila, a nádor za pár měsíců zmizel.

Metoda, díky níž se Louise uzdravila, byla počátkem nádherné cesty, a to nejen pro samotnou Louise, ale hlavně pro svět. Cesty růstu, na níž se Louise mžikem stala slavnou a obdivovanou lektorkou. Svépomoc a sebeláska, témata, která jsou dnes základními pilíři osobního rozvoje, vychází z díla této výjimečné ženy. Louise nás bohužel v roce 2017 (ve věku 90 let) opustila, ale její odkaz zanechal nesmazatelnou stopu v duších milionů lidí, kteří se s ní setkali prostřednictvím jejích knih nebo na jejích přednáškách a seminářích.

Chceme ti dát příležitost si Louisiny převratné techniky osvojit - a to úplně zdarma! Younity Česká republika a Slovensko má tu čest ti představit jeden z mála online kurzů Louise Hay - vůbec poprvé v češtině.

 

     Zúčastni se našeho festivalu sebeúcty!
Po celých 21 dní si můžeš každodenní praxí a díky moudrým slovům Louise Hay zvyšovat sebeúctu - a to zcela zdarma.  Náš kurz  je postaven na Louisině známé technice práce se zrcadlem, jednoduchém, zábavném a účinném způsobu, díky kterému se naučíš se více oceňovat, přijímat a milovat.


Začínáme 11. 2. 2022. Můžeš se k nám oficiálně připojit registrací na naší přihlašovací stránce, kde vyplníš své jméno a e-mail. Pokud se chceš naučit, jak k sobě ve všech oblastech svého života přistupovat s větší laskavostí, přijetím a láskou, nyní máš šanci se zúčastnit této výzvy a 21 dní se denně zahrnovat láskou.


21 dní od nás budeš každý den dostávat e-mail s odkazy na videa dne. Krátké, ale efektivní lekce ti dodají potřebnou inspiraci, aby ses mohl začít vidět v jiném světle. Na kurz si nemusíš vyhrazovat víc než 30 minut denně, když se mu ale budeš věnovat soustavně, jsme si jistí, že v sobě pocítíš změnu.

Nezapomeň, že nejdůležitější vztah je ten, který máš sám se sebou. 

Masáže

V tejto rubrike nie sú žiadne články.