Čo ak Vás trápi zápal?

Trápi Vás zápal a neviete si poradiť? 

Nedávno som mal problém so zubom a nebol som si istý, či stačí upraviť stravu alebo ho nechať len tak ,,o hladovke aby sa spamätal´´. Ako už o mne niektorí viete, nie som veľkým zástancom hĺtania piluliek no našťastie som mal práve naplánovanú návštevu u mojej vynikajúcej stomatologičky. Pani doktorka ma dôkladne vyšetrila, spravila mi snímok zubu a jeho okolia a bolo to jasné. Mal som zápal. 
 
Nebudem tu dnes dlho písať a komplikovať to, čo sa dá v dnešnej dobe jednoducho sledovať. Skôr chcem upriamiť pozornosť na uplatňovanie zlatej strednej cesty a vysvetliť, prečo u mňa predpísaná antibiotická liečba po dôkladnom zvážení jej nasadenia u mňa zabrala. Doliečilo sa mi dokonca zapálené hrdlo a zregenerovali sa mi sliznice. Užíval som popri antibiotikách ďalšie tablety na lekársky predpis, probiotiká a po pár dňoch aj kvapky na riedenie hlienu a ústny sprej.
 
Ako to, že u mňa tie lieky zabrali? Dlho som totiž do tohto obdobia tabletky neužíval a práve teraz, keď som ich NAOZAJ POTREBOVAL dokázali šokujúco vykynožiť rôzne nežiadúce pliagy - akými zvyknú byť napríklad škodlivé vírusy, baktérie, prvoky, či iné neprajné mikroorganizmy spôsobujúce rôzne druhy zápalov. Inak sa to dá vysvetliť pomocou rezistencie - tie nežiadúce parazity boli šokovou liečbou eliminované a nestihli si vytvoriť odolnosť voči predošlému našťastie chýbajucému sporadickému užívaniu faramakologických prípravkov. Nečakaný antibiotický a ďalší kumulatívny systém uzdravovania zabral :)
 
Chcete vedieť o zápale ako skrytom zabijaku? Chcete vedieť aké sú prčiny zápalov, prevencia a samotná liečba? V tom prípade Vám vrelo odporúčam prečítať si knihu Zápal - skrytý zabijak.
 
Viac o knihe
 
Zápal je reakciou imunitného systému, ktorá nás chráni proti toxínom, infekciám a poraneniam. Chronický zápal, ktorý v tele pretrváva dlhú dobu, avšak spôsobuje závažné poškodenie a poruchy vedúce k chronickým ochoreniam.
  • Ste často unavení a bez energie?
  • Máte vysoký krvný tlak alebo ischemickú chorobu srdca?
  • Liečite sa na alergie či astmu?
  • Máte nadváhu alebo cukrovku?
  • Diagnostikovali vám nádorové ochorenia?
  • Bolí vás často v krku?
  • Objavujú sa vám kožné vyrážky?
  • Bolia vás kĺby?
Potom máte pravdepodobne v tele chronický zápal, ktorý je často  príčinou civilizačných chorô b a je potrebné začať ho liečiť.

Masáže

V tejto rubrike nie sú žiadne články.